eEemeli-yleisöäänestys

eEemeli 2018

 

Vuoden 2018 parasta digitaalista oppimisratkaisua etsivä eEemeli-kilpailu on edennyt loppukilpailuvaiheeseen. Kuntaliiton erityisasiantuntija Leena Pöntysen johtama asiantuntijaraati on valinnut loppukilpailuun seuraavat tuotteet:

Yrityssarja

3DBear AR - 3DBear Oy
Arttu - Sanoma Pro Oy
Breikkeri - Happia Oy
Futural Skills - Tawasta Oy
Kopiraittilan koulu - Kopiosto
Oppimisen Talo - Oppimisen Talo Oy

Oppilaitossarja

Digioppija-verkkokoulutus - Snellman-kesäyliopisto
Molupo - mobiililuontopolku - Kirkonkulman koulu, Hämeenlinna
Tuberoom - Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Kilpailun tulokset julkistetaan ITK-konferenssissa 12.4.2018 klo 17-18. Tilaisuudessa palkitaan myös yleisöäänestyksellä valittava yleisön suosikki. Tutustu siis tuotteisiin ja osallistu äänestykseen! Äänestys päättyy 12.4.2018 klo 14.

 

eEemeliaanestys

 

3DBear Oy
3DBear AR

Suunnittele ja toteuta ideoita kolmiulotteisessa lisätyssä todellisuudessa - pedagogisesti mielekkäällä tavalla ja oppilaskeskeisesti. Avaruudellista hahmotuskykyä, luovaa tarinankerrontaa ja ryhmätyötaitoja.

3dbearar2 

3dbear.io | Google Play | App Store

 

Sanoma Pro Oy
Arttu

Arttu herättää oppikirjan sivut henkiin lisätyn todellisuuden avulla. Sovelluksella on mahdollista katsoa painettuun kirjaan liittyviä video- ja äänisisältöjä suoraan puhelimella.


www | Google Play | App Store

 

Happia Oy
Breikkeri

Mukaansatempaavat, valloittavat Ömpit vievät koululaiset oppimaan ja innostumaan laaja-alaisesta oppimisesta uudella tavalla.

www.breikkeri.fi

 

Tawasta Oy
Futural Skills

Mobiilipohjainen järjestelmä käytännön osaamisen hallintaan mahdollistaa tehokkaan vuorovaikutuksen opiskelijan ja opettajan välillä.


Futural Skills -demosivusto

 

Kopiosto
Kopiraittilan koulu

Pelillinen materiaali tekijänoikeuksien opettamiseen eri ikäryhmille ja koulutusasteille. Opi tekemällä ja pelaamalla tekijänoikeuden peruskäsitteitä ja sanastoa, lupa- ja lisenssiratkaisuja, tekijänoikeuden kunnioittamista sekä lähdemerkinnän ja tiedonhankinnan taitoja.  


Kopiraittila.fi

 

Oppimisen Talo Oy
Oppimisen Talo

Uusi opetussuunnitelma vaivattomasti oppimisen arkeen - Oppimisen Talo sisältää valtakunnallisen OPS:n tavoitteet kaikille luokka-asteille. Samalla se tuo laaja-alaiset taidot arjen oppimiseen, tekee oppimisesta näkyvää ja siirtää oppimisen omistajuuden oppilaille.

OppimisenTalo

Oppimisentalo.fi

 

Snellman-kesäyliopisto
Digioppija-verkkokoulutus

Op­pi­mis­tai­to­ja aihe­pii­reit­täin mo­bii­li- ja verk­ko­tek­no­lo­gi­oi­den näkö­kul­mas­ta eri-ikäis­ten op­pi­joi­den tar­peet ja ky­vyt huomioiden. Täh­täi­mes­sä ote omaan op­pi­mi­seen ja iän myö­tä kas­va­vaan tai­toon oh­ja­ta omaa opis­ke­lua.


Tutustu aineistoihin >>>

 

Kirkonkulman koulu, Hämeenlinna
Molupo - mobiililuontopolku

Alakoulun ympäristöopin opiskeluun kehitetty mobiilisovellus, jonka tehtävät tehdään luonnossa oppilaiden omilla mobiililaitteilla - juuri niillä tutuilla välineillä, joita he käyttävät omassa arjessaan.


Molupo.fi

 

Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Tuberoom

Videopaja, jossa opettajat voivat harjoitella tuetusti, itsenäisesti tai pienryhmissä esiintymistä, esittämistä ja editointia sekä samalla tuottaa omannäköisiään opetusvideoita. Lightboardin avulla on mahdollista kuvata liitutaulutyöskentelyä, mikä soveltuu erinomaisesti mm. matemaattisten tehtävien ja ratkaisuprosessien esittämiseen. 


www

 

Äänestä suosikkiasi >>>

Luettu 14963 kertaa Viimeksi muokattu 09.04.2018